Konto samodzielnie mogą założyć pracownicy administracyjni oraz naukowi, którzy posiadają aktywne konto pocztowe w domenie ue.katowice.pl.
Pracownicy, którzy nie posiadają w/w konta, mogą założyć je poprzez kontakt z Centrum Informatycznym
- drogą mailową adm.konta@uekat.pl,
- telefonicznie: 257 7685, 257 7691,
- osobiście w pokoju 4/15 CNTI
Poszczególne kroki zakładania konta w domenie uekat.pl

Rejestracja konta Google dla pracowników
- W polu Nazwa konta proszę wpisać LOGIN, którym logują się państwo do konta pocztowego w domenie ue.katowice.pl (zdj. poniżej)
- W polu Hasło należy wpisać obecne hasło dostępu do konta pocztowego w domenie ue.katowice.pl (zdj. poniżej)
- W polu Tel proszę wpisać uczelniany telefon służbowy (dotyczy tylko pracowników). Jeżeli pracownik nie posiada numeru telefonu, proszę wpisać 7000

Formularz logowania do systemu pocztowego Roundcube
W przypadku problemów z założeniem konta, prosimy o kontakt z Centrum Informatycznym.