Logowanie do eDMS MAYAN
Założenie oraz odzyskanie hasła do konta domenowego
UWAGA! Kliknięcie w danych obrazek spowoduje pokazanie go w pełnym rozmiarze.
Na potrzeby instrukcji, wykorzystane zostały testowe konta użytkowników:
Dostęp do filmów możliwy po zalogowaniu do konta uekat.pl!
Aby zalogować się do systemu eDMS MAYAN (elektroniczny obieg dokumentów) należy:
Logowanie do systemu eDMS MAYAN
Wprowadzenie do systemu eDMS MAYAN – film instruktażowy
Menu systemu MAYAN
Pole Indeksy w menu
Na zdjęciu poniżej zostało pokazane jakie obecnie indeksy istnieją w systemie:
Utworzone indeksy w systemie MAYAN
Każdy z tych indeksów ma pola podrzędne dzięki czemu dokumenty są posegregowane w określony sposób (dokumenty pogrupowane wg stanu dla danego obiegu). Na przykład indeks Data utworzenia rozwija się na kolejne poziomy – rok, a następnie miesiąc oraz dzień
Rozwinięty na poziomy indeks Data utworzenia
Wchodząc w konkretny dzień w danym miesiącu, w danym roku, pojawią się złożone lub obsłużone dokumenty.
Indeks Dokumenty do obsłużenia
Na zdjęciu powyżej pokazane zostały grupy dokumentów oraz ile dokumentów oczekuje na obsłużenie w danej grupie np.
Pole w menu Obiegi dokumentów
Po wybraniu w/w pola pojawią się etykiety określające typ wniosku oraz rodzaj pracownika. Obecnie system przyjmuje wnioski urlopowe
Obiegi dokumentów – rodzaje wniosków
Jak zostało pokazane na obrazku powyżej, grupa Wnioski urlopowe – administracja zawiera 15 dokumentów pracowników niebędących nauczycielami akademickimi. Na tym etapie jeszcze nie wiadomo czy wnioski zostały już w jakiś sposób obsłużone. Aby się tego dowiedzieć należy wybrać przycisk Aspekty, a następnie Stany
Przejście do podglądu stanów dokumentów
Przykładowy obieg dokumentów
Obieg dokumentu – wniosek urlopowy pracownika niebędącego nauczycielem akademickim
Na obrazku powyżej zostały przedstawione kolejne kroki obiegu oraz ile dokumentów oczekuje na rozpatrzenie w danym organie. Można zauważyć, że Przełożony/Przełożeni mają do rozpatrzenia 2 dokumenty, Biuro Zarządzania Kadrami ma do zweryfikowania 1 dokument (który został już zaakceptowany przez przełożonego), 2 dokumenty zostały na pewnym etapie całkowicie odrzucone oraz 10 dokumentów zostało w pełni zaakceptowanych.
Podgląd szczegółowy
Podgląd dokumentu
Dzięki temu otworzy się cały dokument, który można zweryfikować oraz po prawej stronie pokaże się nowe menu, które dotyczy tylko obecnie wyświetlanego dokumentu.
Menu dotyczące wyświetlanego dokumentu
Jako, że dokument jest w trybie podglądu, automatycznie zaznaczona jest opcja Podgląd.
Wybór pola Obieg dokumentu
Przejście do kolejnego etapu operacji na dokumencie
Na potrzeby instrukcji, na zdjęciu poniżej zostały pokazane opcje, które może wybrać Przełożony pracownika składającego wniosek. Jak można zauważyć, Przełożony ma możliwość wniosek przekazać dalej do Weryfikacji lub odrzucić (tak jak zostało to opisane w punktach w polu numer 5)
Pola wyboru Przełożonego
Przycisk do podglądu szczegółów
Na obrazku poniżej zostało pokazane co wyświetli się po wybraniu przycisku Szczegóły. Znajdują się tutaj poszczególne kroki, które zostały wykonane – od dołu do góry.
Szczegóły przejść wybranego dokumentu