Administracja kursem

Po zalogowaniu, opcja Moje kursy znajduje się w górnym menu

Po wybraniu kursu do edycji, w prawym górnym rogu strony należy włączyć tryb edycji.

Wszystkie aktywności oraz zasoby muszą znajdować się w blokach, tzw. sekcjach. Nowe sekcje można dodawać oraz zmieniać ich ułożenie. Aby dodać nową sekcję, na dole strony należy wybrać przycisk + Dodaj sekcję.

Aby zmienić nazwę sekcji, należy wybrać ikonę ołówka dostępną z prawej strony nazwy sekcji.

1. Edycja nazwy sekcji – nauczyciel sam decyduje jaką nazwę będzie miała wybrana sekcja.
2. Modyfikacja sekcji – między innymi sekcję (oraz utworzone w nim zasoby) można ukryć przed studentami.
3. Dodanie aktywności lub zasobów – lista aktywności oraz zasobów, które można dodać do sekcji.
4. Dodanie nowego tematu.


Egzaminy na platformie Moodle – jak dodać i edytować aktywność „Test (Quiz)”