Strona główna

Aby bez problemów pracować z usługami Google, należy korzystać WYŁĄCZNIE Z JEDNEGO PROFILU dla przeglądarki!!!

Jedna przeglądarka – jedno konto!


Prowadzenie zajęć w semestrze zimowym 2020/2021

UWAGA! Aby brać czynny udział w zajęciach zdalnych, należy posiadać konto mailowe w domenie edu.uekat.pl! Konta zakładane są automatycznie po aktywacji konta w Wirtualnej Uczelni!

Grupy dziekanatowe
Listra grup dziekanatowych w GSuite

UWAGA! Na skutek ciągłych zmian w grupach dziekanatowych, ilość członków jest aktualizowana na bieżąco. Wysyłka zaproszeń do zajęć w Classroom nie działa wstecz dlatego wykładowca zobowiązany jest wysłać indywidualne zaproszenie do zajęć studentom, którzy nie zostali jeszcze dopisani do grupy!

Dostęp do zajęć w Classroom ma tylko i wyłącznie twórca zajęć!!!
Centrum Informatyczne nie ma możliwości ingerowania w zajęcia!



Filmy instruktażowe dostępne po zalogowaniu - uekat.pl / edu.uekat.pl

Gdzie szukać aplikacji usługi GSuite?
Logowanie do GSuite

Tworzenie zajęć

Tworzenie zajęć w Google Classroom
Tworzenie zajęć w Classroom – wytyczne dla studentów
Tworzenie zajęć – dodanie kuratora kierunku
Tworzenie zajęć – ustawienia powiadomień oraz opcji zajęć
Proponowany układ prowadzenia zajęć
Tworzenie zajęć – ustalenie skali ocen – przykład
Tworzenie zajęć – zapraszanie studentów

Prowadzenie zajęć

Tworzenie zadania
Ocenianie prac studentów
Sposoby na korektę wystawionej oceny
Kalendarz i zajęcia online – przykład rozwiązania
Kopiowanie, usuwanie oraz archiwizacja zajęć

Egzaminy online

Zwracamy się do Państwa z prośbą o wysłanie pytań na adres: online.education@uekat.pl, które się Państwu nasuwają odnośnie platformy Egzaminy Online.

UWAGA! PRZEGLADARKA SEB DOSTĘPNA RÓWNIEŻ NA PLATFORMIE MOODLE!
Egzaminy na platformie Moodle



Pragniemy przypomnieć, że CNTI udostępnia sale komputerowe na czas egzaminu. Więcej informacji TUTAJ.
Safe Exam Browser – rozwiązanie problemów



UWAGA! Po uruchomieniu pliku konfiguracyjnego, proszę w dostępne pole wpisać hasło ue2020

Egzaminy Online




Safe Exam Browser – rozwiązanie problemów
Zamawianie egzaminu
Utworzenie egzaminu
Instrukcja dla studentów
Logowanie i zamawianie egzaminu

Filmy instruktażowe


Instrukcje usług Google


PRZYDATNE INSTRUKCJE

Nie mogę połączyć się do spotkania w Google Meet!
Egzaminy na platformie Moodle
Dodanie nowej tożsamości
Jak ustawić automatyczną odpowiedź (autoresponder/vacation)?
Egzaminy Online
Nagrywanie materiałów z komputera
Logowanie do Wirtualnej Uczelni
Jak zalogować się pierwszy raz do poczty uczelnianej Google Apps?
Jak zalogować się do platformy Moodle?
Jak uzyskać dostęp do baz danych (np. bibliotecznych) spoza sieci komputerowej UE?
Pomoc zdalna
Matlab – dostęp do darmowej licencji tymczasowej


CERTYFIKAT DLA EDUROAM!

W przypadku problemów z połączeniem do sieci EDUROAM, proszę podmienić certyfikat na
DigiCert Assured ID Root CA


E-mail Accounts for Erasmus Students


W celu kontaktu z Centrum Informatycznych w sprawach:

    • utraty hasła do poczty uczelnianej
    • problemów z zalogowaniem się do poczty
    • problemów z zalogowaniem się do platformy moodle
    • problemów z zalogowaniem się do zasobów bibliotecznych

prosimy o kontakt mailowy pod adresem adm.konta@uekat.pl. Prosimy również o dokładne zapoznanie się z dostępnymi instrukcjami w poszczególnych działach.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


Eduroam


Egzaminy Online


Moodle


Google Apps


Bazy biblioteczne


Wirtualna Uczelnia


Oprogramowanie dydaktyczne


Poczta


Sieć i WWW


Inne


Rekrutacja

Kontakt

KONTAKT


Kontakt z Centrum Informatycznym – ci.ue.katowice.pl


Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub masz uwagi dotyczące działu FAQ, napisz do nas

*– pole wymagane

    Imię i nazwisko (*)