Konto samodzielnie mogą założyć pracownicy administracyjni oraz naukowi, którzy posiadają aktywne konto pocztowe w domenie ue.katowice.pl.
Pracownicy, którzy nie posiadają w/w konta, mogą założyć je poprzez kontakt z Centrum Informatycznym:
-
-
drogą mailową adm.konta@uekat.pl,
telefonicznie: 257 7685, 257 7691,
osobiście w pokoju 4/15 CNTI
Poszczególne kroki zakładania konta w domenie uekat.pl

-
-
W polu Nazwa konta proszę wpisać LOGIN, którym logują się państwo do konta pocztowego w domenie ue.katowice.pl (zdj. poniżej)
W polu Hasło należy wpisać obecne hasło dostępu do konta pocztowego w domenie ue.katowice.pl (zdj. poniżej)
W polu Tel proszę wpisać uczelniany telefon służbowy (dotyczy tylko pracowników). Jeżeli pracownik nie posiada numeru telefonu, proszę wpisać 7000

W przypadku problemów z założeniem konta, prosimy o kontakt z Centrum Informatycznym.