Rejestracja konta GoogleApps dla pracowników

Formularz zakładania konta

Konto samodzielnie mogą założyć pracownicy administracyjni oraz naukowi, którzy posiadają aktywne konto pocztowe w domenie ue.katowice.pl.

Pracownicy, którzy nie posiadają w/w konta, mogą założyć je poprzez kontakt z Centrum Informatycznym:

    • drogą mailową adm.konta@uekat.pl,
      telefonicznie: 257 7685, 257 7691,
      osobiście w pokoju 4/15 CNTI

Poszczególne kroki zakładania konta w domenie uekat.pl

    • W polu Nazwa konta proszę wpisać LOGIN, którym logują się państwo do konta pocztowego w domenie ue.katowice.pl (zdj. poniżej)
      W polu Hasło należy wpisać obecne hasło dostępu do konta pocztowego w domenie ue.katowice.pl (zdj. poniżej)
      W polu Tel proszę wpisać uczelniany telefon służbowy (dotyczy tylko pracowników)

W przypadku problemów z założeniem konta, prosimy o kontakt z Centrum Informatycznym.