Administracja kursem

Po zalogowaniu, należy odkryć pole administracyjne po lewej stronie, wybierając odpowiedni przycisk, a następnie rozwinąć opcję Moje kursy:

Menu główne

Po wybraniu kursu do edycji, z lewej strony nazwy, pojawi się koło zębate zawierające opcje edycji kursu. Aby móc dodawać aktywności lub zasoby, należy włączyć tryb edycji.
Zbiór opcji do edycji kursu

Włączenie trybu edycji

Edycja zasobów w kursie

Wszystkie aktywności oraz zasoby muszą znajdować się w blokach, tzw. tematach. Nowe tematy można dodawać oraz zmieniać ich ułożenie wybierając znak przesunięcia z prawej stronie nazwy tematu (będąc w trybie edycji).

1. Edycja nazwy danego tematu – nauczyciel sam decyduje jaką nazwę będzie miał wybrany temat.
2. Modyfikacja danego tematu – między innymi temat (oraz utworzone w nim zasoby) można ukryć przed studentami.
3. Dodanie aktywności lub zasobów do danego tematu – lista aktywności oraz zasobów, które można dodać do tematu.
4. Dodanie nowego tematu.

Zbiór aktywności oraz zasobów, które można dodać do tematu (przy każdej opcji jest również znak z informacją dotyczącą danej aktywności)


Egzaminy na platformie Moodle – jak dodać i edytować aktywność “Test (Quiz)”